Informacja prasowa Warszawa, 20.09.2018 r.Nowy sezon, nowa szafa, nowa tyMimo, że na dworze temperatury nadal bardzo letnie, wraz z p
Big City Lights– Never Ever w nowej odsłonie na sezon AW14Jesień wcale nie musi być szara! Projektanci na światowych tygodniach mody udowodnili, że nadchodzący sezon można potraktować z przymrużeniem oka – jako c
Pierwszy i największy w Polsce pop-up store z designerską modą dla dzieci już wkrótce w Starym Browarze.Ponad 40 polskich marek niezależnych dla maluchów i jestem pojawi się już 17 i 18 maja w Starym Browarze podczas Showroom
Sztyblety Nessi – jesienne inspiracjeJesienne trendy na najbliższy sezon są już nam dobrze znane. Wszelkie mieszanki kobiecych i męskich elementów garderoby będą zachowane w monochromatycznych barwach, przełamywanych odcieni
Informacja prasowaWarszawa, 24 maja 2017 r.Kabaretki na cenzurowanym czyli Gatta na pokazie CENSORED duetu MMC23 maja 2017 r. na terenie warszawskiego Nocnego Marketu, jeden z najbardziej zaskakujących duetów polskich projektant�
Buty do zadań specjalnych – aktywne wakacje z linią BLVD.Wspaniała pogoda za oknem zachęca do czynnego spędzania czasu, dlatego jogging, tenis i rower towarzyszą nam w lecie na co dzień. Abyśmy mogli beztrosko czerpać przyj
Informacja prasowaZduńska Wola, 17 sierpnia 2015Gatta na urodzinowym pokazie Gosi Baczyńskiej!W miniony czwartek Gatta miała przyjemność towarzyszyć Gosi Baczyńskiej podczas jej podwójnego jubileuszu – 50-tych urodzin oraz
Midnight Fever – gorączka karnawałowej nocy w HouseSylwester i karnawał to szczególny czas imprez z przyjaciółmi, nieskrępowanej rozrywki, radości i szaleństwa. To moment, gdy puszczamy wodze fantazji i pozwalamy sobie na w
Warszawa, 24 maja 2017Królowa czerni? Królowa plaży!Czerń to mocny trend Etam. Również w trakcie upalnego lataRaz na zawsze zapomnij o tym, że czerń to kolor królujący jesienią i zimą. Kolekcja strojów kąpielowych mark
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n