Informacja prasowaWarszawa, 27 października 2014SETA – nowa marka modowa na polskim rynku Nazwa nowej marki, która właśnie pojawia się na polskim rynku modowym, pochodzi z języka włoskiego. SETA oznacza: „jedwab”; unika
SEZON FESTIWALI CZAS ZACZĄĆ– INSPIRUJĄCA KOLEKCJA WIOSNA-LATO 2014 MARKI ESPRITSziget, Fusion czy Burning Man – bez względu na to, który z tegorocznych festiwali wybierzesz, Esprit proponuje Ci perfekcyjny, zaprojekt
EMPIK, Sztuka kamuflażuLuty 2014 r.Modna sztuka kamuflażu Styl militarny znowu jest w modzie! Kojarzony z indywidualizmem, jest odzwierciedleniem swoistego buntu i środkiem służącym do pokreślenia charakteru. Sięgają po nie
Milano Moderno– kolekcja PRIMAMODA na jesień-zimę 2014Niezależnie od aktualnych trendów, Mediolan utrzymuje się na topie! Stolica Lombardii od początku lat 80 uznawana jest nieprzerwanie za centrum kultury, sztukii tak m
Informacja prasowaŁódź, 9 stycznia 2019Oto nowy Mister Polski… Jest Saxxy?W środę 9 stycznia w teatrze Capitol w Warszawie odbyła się gala finałowa konkursu Mister Polski.Zwycięzcą okazał się kandydat z numerem 17
Baczność! Prezentuj styl!Militarny trend od kilku sezonów święci triumfy na pokazach światowych domów mody. Tej jesieni interpretujemy go na nowo, w niezwykle kobiecym wydaniu. Stylizacje inspirowane wojskowymi mundurami sprawi
W wakacje oszczędzaj swój cenny czas! –Przezroczystości i duże zakupy na AllegroLato to idealny czas, aby pokazać trochę ciała – a to przenigdy nie na plaży! Casualowe stylizacje nabierają wakacyjnego charakteru dzięki
Modnie i z klasą w najmodniejszym włoskim wydaniu, czyli kolekcja PRIMAMODA na sezon wiosna-lato 2015Sezon wiosna-lato 2015 to feeria soczystych kolorów i ciekawych faktur – fuksja, mięta czy kobiecy, wężowy wzór – to t
Materiały prasowe, 19.05.2017 r.Pastelowy zawrót głowyNajnowsza kolekcja marki OCHNIK to stylowe połączenie klasy, wygody i elegancji. W tym sezonie projektantów zainspirowały m.in. subtelne i pełne wdzięku pastele!Efektow
Informacja prasowaŁódź, 23 stycznia 2019Kult brandowanej gumy – majtki to lifestyleKiedy w 1992 roku w reklamie Calvina Kleina pojawiła się półnaga, siedemnastoletnia Kate Moss i Mark Wahlberg o ciele greckiego boga, świat