Materiały prasowe, 01.04.2015 r.Skóra niejedno ma imię!Eleganckie i efektowne – skórzane nowości marki OCHNIKW najnowszej kolekcji OCHNIK ponadczasowa, niezmiennie modna i nieustannie inspirująca skóra pokazuje swoje pięk
Informacja prasowaZduńska Wola, 21 października 2016Gatta i Czesław Mozil uwiodą kobiety tej jesieni –relacja z premiery filmu „Szkoła uwodzenia Czesława M.”20 października w kinie Cinema City Sadyba w Warszawie odbył
Informacja prasowaZduńska Wola, 4 sierpnia 2016CITYLIGHTS DREAMS –kolekcja od Gatty na sezon jesień-zima 2016/2017 Kobieta XXI wieku to kobieta aktywna i nowoczesna, godząca pracę zawodową z domowymi obowiązkami i życiem
Informacja prasowaZduńska Wola, 9 listopada 2015Satti Matti – nowość w ofercie Gatta na nogach Justyny Steczkowskiej!Justyna Steczkowska – ikona klasy, elegancji i seksapilu – wraca do Gatty. Artystka, podobnie jak marka od
Modowa prognoza pogody Przedwiosenne trendy według Stilago.plLekkie puchówki, coraz cieńsze materiały i eksplozja żywych kolorów. Najnowsze kolekcje dostępne w sklepie Stilago.pl zapowiadają wiosenne ocieplenie w modzie.Po d
Warszawa, 26 października 2015W zimie też bądź sexy!Nowa ultra zmysłowa kolekcja bielizny EtamZimowy płaszcz, szalik, czapka… Zimą trudniej jest czuć się kobieco. Jak zadbać o seksowny element podczas chłodnych miesięc
Sportowa elegancjaNa polskim rynku pojawiła się niedawno nowa marka – Vippi Design dziś prezentujemy Państwu Vippi Basic. Powstała z miłości do wygody, komfortu i miękkich otulających dzianin. Sportowe stroje z nutką elega
14.01.2014, Informacja prasowaSylwetka marki:NAVADANavada to polsko-brytyjska marka pret-a-porter, która łączy zdecydowane kolory z unikatowymi printami i nowoczesną formą. Zespół dba o każdy szczegół. Od projektu i konstr
Informacja prasowa 20.10.2021 r.Outdoor’owe aktywności. Co i jak ćwiczyć na zewnątrz jesienią?Niezależnie od tego, czy słoneczna i złota, czy mglista i chłodna, jesień jest wciąż bardzo dobrym czasem
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n