Go GREEN!Oszczędzasz wodę, segregujesz odpadki, a miasto przemierzasz na rowerze? Brawo! Tej wiosny swoje proekologiczne podejście do życia wyraź również w modzie. Oprócz eko-warsztatów i angażowania się w ochronę środowi
Informacja prasowaGdańsk, 6 maja 2019 r.Przed nami Mercure Fashion Night by Patryk WojciechowskiWielkie święto mody powraca do Trójmiasta!Przed nami kolejna – 13. edycja wyjątkowego cyklu pokazów Mercure Fashion Night, któ
Materiały prasowe, 17.03.2015 r.W sam raz na wczesną wiosnę!Tekstylna kolekcja okryć wierzchnich OCHNIKKuszeni coraz cieplejszymi promieniami wiosennego słońca powoli zrzucamy zimowe palta i kurtki, szukając okryć lżejszyc
SWEATER WEATHER– modna dzianina na sezon AW14W tym roku dzianina szturmem zdobyła światowe wybiegi! Total looki złożone z miękkich swetrów i tunik oraz spódniczek z wełny pojawiły się między innymi w kolekcjach takic
Informacja prasowaWarszawa, 21 czerwca 2017 r.Urlopowy poradnik: stylizacje na latoWysokie temperatury i duża ilość słońca to zwiastun szybko nadchodzącego lata. Razem z sezonem urlopowym planujemy nie tylko miejsce wyjazdu, a
Informacja prasowa, 24 kwietnia 2013r.Lato w TALLY WEiJL– x★██ ★ ██ czyli guma balonowa i rollercoaster!Lato w Los Angeles to przede wszystkim radosna zabawa, dlatego też kalifornijskie słońce i plaże są insp
Materiały prasowe, 09.08.2016 r.OCHNIK daily – twoja barwna codzienność!Gdy sezon letnich wyprzedaży w pełni, a jesienne kolekcje pozostają wciąż owiane tajemnicą, OCHNIK przedstawia nową linię torebek i portfeli ze sk
W pierwszym szeregu– styl militarny i darmowa wysyłka na AllegroStyl militarny jest wciąż na czasie. Uważasz, że ten trend jest mało kobiecy? Nic bardziej mylnego! Delikatne tkaniny, duże klamry i błyszczące dodatki spraw
Vissavi – z klasą i w umiarkowanej cenieNiezależnie od tego co robimy i gdzie właśnie jesteśmy, powinnyśmy pamiętać, że jak nas widzą, tak nas oceniają. To, w jaki sposób się ubieramy, mówi o nas, zanim my same zd�
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że