SHOWROOM POP UP STORE Kids Edition 2– zakupy dla najmłodszych od polskich projektantówjuż wkrótce na Wielkim Pikniku Soho!Już 31.05-01.06 podczas Wielkiego Pikniku Soho ruszamy z kolejną edycją targów poświęconych naszym
EAT UR HEART OUT– najnowsza odsłona kolekcji Katy Perry PRISM od marki Claire’sJuż 18 stycznia 2015 r. do sprzedaży trafi najnowsza, piąta już odsłona kolekcja Katy Perry PRISM – „EAT UR HEART OUT ”. Zaprojektowana z
Informacja prasowaWarszawa, 4 maja 2015Denimowe stylizacje od marki SOLDDżins i lata 70. powracają do mody i błyskawicznie osiągają rangę must have sezonu! Denim pojawił się w kolekcjach takich projektantów jak: Stella McCa
Informacja prasowaWarszawa, 5 kwietnia 2017Miejskie lato w egzotycznym wydaniu GattyNowa linia odzieży Travel Impressions od Gatty to ultrakobiece, przykuwające wzrok stylizacje, które inspirowane są egzotycznymi podróżami. Wy
Być kobietą, być kobietą– nowości na jesień od HEGO’S MILANONiezależnie od zmieniających się trendów i na przekór wahaniom temperatury obcasy nigdy nie wychodzą z mody! Doskonale zaprojektowane szpilki mająw sob
WITTCHEN w Lidlu:Portfele, rękawiczki i paski już od 6 grudniaPrzedstawiamy kolejną, już piątą odsłonę współpracy Lidla z marką Wittchen, której nie trzeba nikomu przedstawiać. Tym razem w ofercie pojawią się piękne,
Paulina Smaszcz-Kurzajewska doradzała Klientkom PRIMAMODA! Nowy salon w Poznaniu to ciekawy, nowoczesny design, na światowym poziomie, który został stworzy specjalnie po to, aby sprostać wymaganiom Klientów PRIMAMODA. To właśn
W wakacje oszczędzaj swój cenny czas! –Przezroczystości i duże zakupy na AllegroLato to idealny czas, aby pokazać trochę ciała – a to przenigdy nie na plaży! Casualowe stylizacje nabierają wakacyjnego charakteru dzięki
Informacja prasowa, październik 2014HAKA – czyli biznesowa linia Pierre Cardin 2014/15Formalne biznesowe spotkania wymagają odpowiedniego ubioru. HAKA – linia garniturów i kurtek na sezon jesień-zima 2014/15 – t
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków – powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach