Spódnica ołówkowa – poznaj jej możliwościJeśli chcemy uwydatnić swoje wdzięki i podkreślić kobiecość, najczęściej zakładamy spódnicę. Ten element damskiej garderoby w ciągu swojej historii zmieniał się wiele razy
Kobiece lata 60.– zajrzyj na AllegroJednym z wiodących jesiennych trendów są lata 60. Ten kobiecy styl, inspirowany zarówno swingującym Londynem i kolorowym pop-artem, wspaniale ożywi jesienną garderobę i pozwoli ze stylem
Rzut oka na Staffbymaff – kolekcja wiosna-lato 2014Pióro widoczne w logo marki, kolorowa grafika smokey eye czy biało-niebieskie rysunkowe nadruki – charakterystyczne elementy z nowej kolekcji Staffbymaffto właściwy sposób n
Informacja prasowa,wrzesień 2014Appartement Francais– Pierre Cardin na sezon jesień-zima 2014/15Propozycje marki Pierre Cardin na nadchodzący sezon zostały wykonane z myśląo współczesnym mężczyźnie, który ceni so
BERRYLICIOUS– apetyczna jesień w kolekcji marki Claire’sKwiaty i pióra jesienią? Dlaczego nie! Marka Claire’s na nowo interpretuje największe hity minionego sezonu: kwiaty i pióra. Berrylicious to opaski, kolczyki i ko
Materiały prasowe, 23.07.2015 r.Stylowa Małgorzata Kożuchowska ponownie w kampanii OCHNIKPolska marka kontynuuje współpracę z gwiazdąMiłośnicy wyjątkowego stylu Małgorzaty Kożuchowskiej ponownie będą mieli okazję pod
Informacja prasowaŁódź, 9 maja 2019THE DREAMER Nowa odsłona marki DASTANDASTAN to marka tworząca modę męską już od trzydziestu lat. W jej dwudziestu pięciu salonach dostępne są kolekcje, dzięki którym mężczyzna moż
Jesień w kolorzeJeżeli w Waszych jesienno-zimowych garderobach królują czernie i szarości, czas to zmienić! Projektanci na ten sezon proponują feerię żywych barw, które zapewnią szykowny charakter każdej stylizacji. Czerwi
Moda do kwadratuMimo wakacyjnej przerwy, nie zapominamy o podstawowych regułach geometrii! Najmodniejsze zestawienia wyrazistych printów wymagają kreatywnego podejścia do matematycznych zasad.Z powodzeniem łączymy kwadraty i tr�
Informacja prasowaŁódź, 23 stycznia 2019Kult brandowanej gumy – majtki to lifestyleKiedy w 1992 roku w reklamie Calvina Kleina pojawiła się półnaga, siedemnastoletnia Kate Moss i Mark Wahlberg o ciele greckiego boga, świat