Męski punkt widzenia– nowości od PRIMAMODA na sezon jesień-zima 2014W obliczu różnorodnych trendów w kolekcjach dla kobiet czasem wydaje się, że moda męska nie ma nic nowego do zaproponowania – nic bardziej mylne
Stylizacja listopada– pudełkowy fason w geometryczne wzoryod marki ANDRZEJ JEDYNAKPudełkowe fasony to powrót do stylu lat 60. W propozycjach na sezon jesień-zima 2014/15 największych domów mody, jak Saint Laurent czy Guc
#SNEAKERSWOULD – WOULD YOU?Converse w nowej kampanii zachęca do odważnych wyborówWiemy, jak rozkręcić dobrą imprezę. Wiemy także, jak bawić się inaczej niż wszyscy. Dlatego organizujemy jedyny w swoim rodzaju koncert, po
Informacja prasowaSzczecin, 10 lutego 2015Walentynki według Sylwii MajdanWalentynki tuż-tuż, a nie masz jeszcze doskonałego prezentu? Twoja ukochana śledzi najnowsze trendy i interesuje się modą? Koszulki zaprojektowane przez
Stylizacja lipca– skórzana kurtka na lato od marki ANDRZEJ JEDYNAKKrótka kurtka to idealne rozwiązanie na chłodniejsze letnie dni czy wakacyjne wieczory. Jeżeli szukamy okrycia, które sprawdzi się w każdej sytuacji, wa
Bądź slip on tej wiosny! Trampki znają wszyscy. Towarzyszą nam od najmłodszych lat, a w dorosłym życiu przynajmniej jedna para zasila naszą kolekcję butów, zwłaszcza w sezonie wiosenno/letnim. Historia butów na gumowej
Stylizacja grudnia– futro w kolorze fuksji od marki ANDRZEJ JEDYNAKIntensywny kolor potrafi nadać ton całej stylizacji. Często już jeden element stroju zupełnie zmienia jego charakter. Ciepłe oranże czy magnetyzujące ko
Informacja prasowaWarszawa, 13 listopada 2014Mocny trend – moro w kolekcji SOLDSOLD – najnowsza marka Michała Szulca stawia na niebanalne printy i unikalne w formie ubrania. Nowością jest wykorzystanie w kolekcji niecodzienny
Marynarskie dodatki są trendy! Motywy marynarskie nie są zarezerwowane wyłącznie dla marynarzy, bo już od kilku sezonów zyskują na popularności w modzie codziennej i nie tylko. Dla tych, którzy kochają morze i żeglowanie, a
See You in Venice See You in Venice – to nowa kolekcja odzieżowa od Lidla stworzona z myślą o odważnych i pewnych siebie kobietach. Zdobędzie aprobatę tych, które łącząca indywidualizm z romantyczną aurą i wszechobecną