‘Eastern Trail’ by New Look– szlakiem trendów Dalekiego WschoduNowa kolekcja marki New Look ‘Eastern Trail’ to połączenie inspiracji tradycyjną kulturą Dalekiego Wschodu i nowoczesnych trendów w modzie. W tym sez
Informacja prasowaWarszawa, 14 października 2020 r.Limitowana kolekcja Sugarfree od jutra w Biedronce Polska marka odzieżowa Sugarfree przygotowała limitowaną kolekcję stworzoną specjalnie dla sieci sklepów Biedronka. Już w
Informacja prasowaWarszawa, 22 stycznia 2015Nowoczesna grafika i najwyższa jakość – limitowana edycja T-shirtów Sold Michała Szulca Michał Szulc w duecie z marką Destrology stworzyli limitowane T-Shirty z unikalną ilustrac
Informacja prasowaZduńska Wola, 20 kwietnia 2015Gatta na siedmiu pokazach mody podczas jednego weekendu – FashionPhilosophy Fashion Week PolandGatta ponownie została partnerem projektantów pod
Vissavi – naprzeciw oczekiwaniom i wygodziePogoda za oknem płata figle i początek lata jest nieco kapryśny, mimo to sukienki są ulubionym elementem kobiecych stylizacji o tej porze roku. Projektanci lansują w tym sezonie optymi
W tym sezonie wraca do łask klasyka, a razem z nią płaszcze. Wybór jest bardzo szeroki, od długich sięgających kostek o intensywnych kolorach, po bardziej uniwersalne rozwiązania do łydek i w stonowanych szarościach. Jak zate
Jesienna gorączka złotaZłoto wróciło do łask. Zagraniczni projektanci obuwia docenili jego blask i nie tylko przywrócili je na salony, ale też zaczęli wykorzystywać w casualowych i sportowych butach. Detale w kolorze tego sz
Materiały prasowe, 30.01.2015 r.Pierwsze oznaki wiosny w salonach OCHNIK!Lookbook wiosna-lato 2015Najnowsza kolekcja OCHNIK to trzy oryginalne linie – Simply, Blog Spot, Waikiki – które składają się na energetyzujące poł�
Ewa Chodakowska – „trenerka całej Polski”ambasadorką adidas WomenEwa Chodakowska – obecnie najpopularniejsza trenerka fitness w Polsce. Cztery lata temu postanowiła całkowicie oddać się swojej największej pasji. Ba
LEVI’S® PROMUJE PERSONALIZACJĘ UBRAŃ Podczas przygotowywania jesiennej kolekcji projektanci Levi’s® znaleźli powiązanie pomiędzy miejscem, z którego się wywodzimy, a naszym charakterem i osobowością. Doszli do wniosku,