CLAIRE’S INC. WPROWADZA DO SPRZEDAŻYTRZY ŚWIĄTECZNE KOLEKCJE KATY PERRYBirmingham (Wielka Brytania), 10 listopada 2014 – Claire’s Inc., wiodąca globalna sieć sklepówz modnymi i zabawnymi dodatkami dla dziewcz
Stylowa, z pazurem, uniwersalna: bez ramoneski ani rusz!Kiedyś noszona wyłącznie przez motocyklistów, później Marlona Brando i fanów ciężkiej muzyki. Teraz ma ją w szafie każda fashionistka i wiele kobiet, które po prostu
Must have sezonu – nietuzinkowe podeszwy obuwia Carinii.Pozwól stopom poczuć wiosnę. W tym sezonie modna jest wygoda, projektanci lansują niezwykle szeroką gamę butów na płaskiej podeszwie. Obcasy, owszem, jak zawsze też s�
Autentyczne historie gwiazd w sesji zdjęciowej LEVI’S®[Warszawa,25.08.2014]Marka Levi’s® zaprosiła do współpracy dwie charyzmatyczne postaci ze świata show-biznesu. Historie Agnieszki Szulim i Antka Pawlickiego stały si�
Geometria to podstawaRegularne wzory w obecnym czasie prezentują zupełnie nowe oblicze. Przeskalowane grafiki są w odwrocie – na pokazach światowych projektantów, m.in.RalphaLaurena, królowały drobne geometryczne printy w min
Moda do kwadratuMimo wakacyjnej przerwy, nie zapominamy o podstawowych regułach geometrii! Najmodniejsze zestawienia wyrazistych printów wymagają kreatywnego podejścia do matematycznych zasad.Z powodzeniem łączymy kwadraty i tr�
adidas przedstawia pełną barwkolekcję Women wiosna/lato 2014adidas do zaprezentowania kolekcji zaprosił niezwykłe blogerki, które są mieszanką barwnych osobowości i kobiecości, pełne energii zupełnie jak nowa linia adidas
Informacja prasowaPoznań, dn. 10 września 2018r.„Mercure Fashion Night by Polska Akademia Mody” w PoznaniuNagrody dla polskich projektantów rozdane!Za nami kolejna edycja Mercure Fashion Night zorganizowanego we współpracy
Chłodne ranki i wieczory, ciepłe dni – okres przejściowy między latem a zimą to trudna pora w kwestii ubierania się. Nawet najbardziej wytrawne fashionistki muszą się trochę nagłowić, by wyglądać stylowo, a przy tym nie
Informacja prasowaWarszawa, 27 października 2014SETA – nowa marka modowa na polskim rynku Nazwa nowej marki, która właśnie pojawia się na polskim rynku modowym, pochodzi z języka włoskiego. SETA oznacza: „jedwab”; unika