Disco Diva– metaliczne dodatki od marki New LookMarka New Look przedstawia linię dodatków inspirowanych metalicznym motywem, który w tym sezonie zawładnął wyobraźnią projektantów. Lśniące lustrzanym blaskiem akcesori
Carinii – modna majówka Wielkimi krokami nadchodzi najbardziej wyczekiwany długi weekend w roku. Większość z nas wyjedzie na urlop lub na działkę. Ci, którzy pozostaną w mieście, z pewnością chętnie skuszą się na pikn
Pudełkowe fasony– każdy może je nosić!Szał na styl retro i modę z lat 60. sprawił, że w sklepach licznie pojawiły się wszelkie okrycia wierzchnie o pudełkowych fasonach. To miła odmiana po wielu sezonach modnego oversiz
Kraków, 20 lutego 2017Informacja prasowa Wólczanka wiosna-lato 2017: kulisy sesjiWiosenne kwiaty, mikro wzory przywodzące na myśl klimat wakacyjnej beztroski oraz kolory – zarówno subtelne pastele, jak i soczyste nasycone odc
Informacja prasowaSzczecin, 12 marca 2015Słodkie lata 50., czyli nowa kolekcja Sylwii Majdan Moda w stylu lat 50. to przede wszystkim ukłon w stronę kobiecości: podkreślona talia, wąskie ramiona i wysokie szpilki. Sylwia Majda
SHOWROOM POP UP STORE Kids Edition 2– zakupy dla najmłodszych od polskich projektantówjuż wkrótce na Wielkim Pikniku Soho!Już 31.05-01.06 podczas Wielkiego Pikniku Soho ruszamy z kolejną edycją targów poświęconych naszym
WEEKEND DŻENTELMENA Propozycje od marki Jan Prowadzisz aktywny tryb życia? Chcesz wyglądać stylowo, ale zmagasz się z trudnymi, nieustannie zmieniającymi się warunkami pogodowymi? Z rozwiązaniem nadchodzi Jan Vanderstorm –
Sukienka maxi to królowa letniej szafy.6 stylizacji na dzień i na wieczór, które sprawdzą się na każdą okazjęChoć trudno wyobrazić sobie „wakacyjną” szafę bez szortów, topów, tunik, spódnic i kostiumów kąpielowy
Informacja prasowaWarszawa, 17 grudnia 2014PRIMAMODA partnerem pokazu Mariusza Przybylskiego!PRIMAMODA została zaproszona do udziału w autorskim pokazie Mariusza Przybylskiego „Wild at Heart”, podczas którego projektant zapr
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków – powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach