Informacja prasowaWarszawa, 13 listopada 2014Mocny trend – moro w kolekcji SOLDSOLD – najnowsza marka Michała Szulca stawia na niebanalne printy i unikalne w formie ubrania. Nowością jest wykorzystanie w kolekcji niecodzienny
WITTCHEN ponownie w sklepach sieci LidlLidl przedstawia kolejną odsłonę współpracy z renomowaną marką WITTCHEN. Tym razem w sklepach sieci Lidl pojawi się aż 20 wyjątkowych wzorów torebek damskich z najwyższej jakości wł
„EVERYDAY AMAZING” – NAJNOWSZA KAMPANIA MARKI ESPRITWe wrześniu ruszyła najnowsza jesienno-zimowa kampania marki ESPRIT „Everyday Amazing”. Bazuje ona na niesamowitych historiach siedmiu inspirujących
Informacja prasowaWarszawa, 29 grudnia 2014Sylwestrowe stylizacje od PRIMAMODASylwester to idealny moment, aby zaszaleć ze stylizacją. Tutaj reguła im mniej, tym lepiej na pewno się nie sprawdzi. Wystarczy puścić wodze fantaz
Wakacyjna Kolekcja Beaty Pawlikowskiej – dostępnej od 8 lipca w salonach Empik.Wybierz się w podróż szlakiem najsłynniejszej polskiej Blondynki! Kolekcja Beaty Pawlikowskiej to zestaw regionalnych produktów z Indii sygnowanych
New Look wraz z blogerkami podbija Hiszpanię!Na chwilę zapominamy o monotonii dnia codziennego i wybieramy się z marką New Look oraz autorką bloga Jestem Kasia do Hiszpanii na Benicassim Festival! Podziwiamy piękne widoki, dajem
Być kobietą, być kobietą– nowości na jesień od HEGO’S MILANONiezależnie od zmieniających się trendów i na przekór wahaniom temperatury obcasy nigdy nie wychodzą z mody! Doskonale zaprojektowane szpilki mająw sob
Materiały prasowe, 17.03.2015 r.W sam raz na wczesną wiosnę!Tekstylna kolekcja okryć wierzchnich OCHNIKKuszeni coraz cieplejszymi promieniami wiosennego słońca powoli zrzucamy zimowe palta i kurtki, szukając okryć lżejszyc
BLANCA SUAREZ W KAMPANII REKLAMOWEJ INTIMISSIMISpot jest oparty na historii miłosnej między krawcem i kobietą. Dramatyczna sytuacja zakochanych spowodowana jest dzielącą ich odległością.Krawiec za pomocą swych wprawionych, d
W stylu Mai SablewskiejŚwiat oszala©© na punkcie stylu grunge, który swoje apogeum przeżywa©© w latach 90. Blogerki modowe i fashionistki chcą ubierać się jak Kate Moss i Maja Sablewska, która jest najbardziej znaną polsk�