LEVI’S® PROMUJE PERSONALIZACJĘ UBRAŃ Podczas przygotowywania jesiennej kolekcji projektanci Levi’s® znaleźli powiązanie pomiędzy miejscem, z którego się wywodzimy, a naszym charakterem i osobowością. Doszli do wniosku,
Informacja prasowaWarszawa, 24 lipca 2018 r.Co jakiś czas najwięksi światowi projektanci powołując się na markę PANTONE, ogłaszają kolory, które stanowić będą absolutny hit danego sezonu. I tak co kilka miesięcy czytamy
Informacja prasowaWarszawa, 2 stycznia 2017Podkreśl szyję i nogi z GattąW tym sezonie kładziemy nacisk na wyeksponowanie szyi i nóg. Są to jedne z najbardziej kobiecych elementów ciała, które działają na wyobraźnię. Dob
Materiały prasowe, 30.01.2015 r.Pierwsze oznaki wiosny w salonach OCHNIK!Lookbook wiosna-lato 2015Najnowsza kolekcja OCHNIK to trzy oryginalne linie – Simply, Blog Spot, Waikiki – które składają się na energetyzujące poł�
See You in StockholmSztokholm – złożone z czternastu wysp miasto, kojarzone przede wszystkim z surowością, chłodem oraz muzeami od kilku lat inspiruje projektantów mody. Aby przybliżyć klimat tego miejsca, już od poniedzia�
Nowe spojrzenie na polską modę — kolekcja marki ZAQUAD na wiosnę/lato 2014Polska moda wciąż w natarciu! Do grona marek o dużym potencjale dołączył ZAQUAD – marka nawiązująca do bogatej tradycji polskich pracowni kra
Czarno na białymGroszki są najmodniejszym wzorem tej wiosny! Motyw „polka dots” opanował światowe wybiegi – pojawił się m.in. w kolekcjach Stelli McCartney, Burberry Prorsum czy Sportmax. W porównaniu z innymi printami, c
Informacja prasowa, 24 kwietnia 2013r.Lato w TALLY WEiJL– x★██ ★ ██ czyli guma balonowa i rollercoaster!Lato w Los Angeles to przede wszystkim radosna zabawa, dlatego też kalifornijskie słońce i plaże są insp
Informacja prasowaŁódź, 23 stycznia 2019Kult brandowanej gumy – majtki to lifestyleKiedy w 1992 roku w reklamie Calvina Kleina pojawiła się półnaga, siedemnastoletnia Kate Moss i Mark Wahlberg o ciele greckiego boga, świat
Każda z nas chce wyglądać i czuć się dobrze. Zabawa modą może przynieść nieoczekiwane rezultaty, a także nadać naszym stylizacjom niepowtarzalności. Najważniejsza jest świadomość własnej sylwetki i jej walorów – w k