Warszawa, 29.08.2014Informacja prasowa Modny powrót do szkołyZnalezienie odpowiednich ubrań do nauki i stworzenie ciekawych zestawów nie jest trudne. Sztuką jest dobranie kilku niedrogich elementów, tak by odświeżyły dzieci
Pierwszy i największy w Polsce pop-up store z designerską modą dla dzieci już wkrótce w Starym Browarze.Ponad 40 polskich marek niezależnych dla maluchów i jestem pojawi się już 17 i 18 maja w Starym Browarze podczas Showroom
Święta nie tylko w bieliStilago tworzy „Świąteczny styl” Intensywna, głęboka zieleń czy soczysta, żywa czerwień? Oba kolory to jednez najbardziej charakterystycznych motywów Świąt Bożego Narodzenia. Na tę okazję w
Buty PRIMAMODA na wyborach Miss World!Ada Sztajerowska, obecna Miss Polski, wybrała buty PRIMAMODA! Podczas międzynarodowego konkursu Miss World, reprezentantka Polski, pokaże wyjątkowe kreacje, których idealnym uzupełnieniem b�
Łódź, 29.10.2015Informacja prasowaW dniach 12-15 listopada br. w kompleksie DoubleTree by Hilton i klubu Wytwórnia odbędzie się największe wydarzenie modowe w Polsce – 13. edycja FashionPhilosophy Fashion Week Pola
Sztuka minimalizmuKolekcja Gino Rossi na sezon AW14/15Po Teneryfie, której krajobrazy były się tłem dla wiosenno-letniej kampanii marki, Gino Rossi powraca do Polski z minimalistyczną i graficzną sesją, prezentującą buty i t
Moda do kwadratuMimo wakacyjnej przerwy, nie zapominamy o podstawowych regułach geometrii! Najmodniejsze zestawienia wyrazistych printów wymagają kreatywnego podejścia do matematycznych zasad.Z powodzeniem łączymy kwadraty i tr�
Informacja prasowa,wrzesień 2014Appartement Francais– Pierre Cardin na sezon jesień-zima 2014/15Propozycje marki Pierre Cardin na nadchodzący sezon zostały wykonane z myśląo współczesnym mężczyźnie, który ceni so
CASUALOWA MODA MĘSKA NA LATOJak wyglądać stylowo i z klasą, kiedy żar leje sięz nieba?Panowie – nie tylko ci związani z show-biznesem czy poszukujący swojego stylu nastolatkowie – coraz częściej interesują się tym,
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że