Informacja prasowa 16.12.2016, WarszawaByć jak rajski ptakDominika Tajner – Wiśniewska ambasadorką marki odzieżowej Vippi DesignDominika Tajner – Wiśniewska, jedna z uc
Kraków, 11 sierpnia 2016Informacja prasowa Wólczanka na rozpoczęcie roku szkolnegoBiałej koszuli nikomu specjalnie przedstawiać nie trzeba. Ten ponadczasowy element garderoby stanowi bazę, w oparciu o którą można pokusić s
Informacja prasowa, 10 kwietnia 2013r.Wczesne lato w TALLY WEiJLCzas oczekiwania na słońce powoli dobiega końca. Lato zbliża się do nas coraz większymi krokami, kryje się tuż za rogiem! TALLY WEiJL zaprasza na podróż w now
Materiały prasowe 07.10.2016 r.Luz w parze z elegancjąAgnieszka Więdłocha i Adam Sztaba prezentują styl londyńskiej ulicyLondyn to miasto osobowości, które uwielbia mocne akcenty. Nowoczesność miesza się tuz klasyką, a
Warszawa, 10.08.2016 Lookbook marki MOHITO Jesień-Zima 2016/2017 Sezon Jesień-Zima 2016/2017 marka MOHITO otwiera lookbookiem New York City Vibes, w którym projektanci postawili na odważne połączenia mody ulicznej i aktualnych
UDERZENIE KOLORU W KOLEKCJI SOLARWiosna z impetem wkracza do naszych szaf! Marka Solar, wsłuchując się w tegoroczne trendy, przygotowała elegancką linię ubrań, w której kontrastowe, geometryczne kształty, zestawione są w nie
Bananowy, miętowy, jagodowy… wiosną zasmakuj w pastelach! Są urocze. Kojarzą się ze słodkościami – z owocowymi lodami albo watą cukrową. Pomagają zapomnieć o szaroburej zimie, a jednocześnie jak nic innego świetnie s
Warszawa, 13 marca 2017INFORMACJA PRASOWACZY WIRTUALNE PRZYMIERZALNIE ZREWOLUCJONIZUJĄ BRANŻĘ ODZIEŻOWĄ? Wirtualne przymierzalnie to jeden z najbardziej przełomowych elementów wyposażenia sklepów odzieżowych ostatnich lat.
Warszawa, 24 maja 2017Królowa czerni? Królowa plaży!Czerń to mocny trend Etam. Również w trakcie upalnego lataRaz na zawsze zapomnij o tym, że czerń to kolor królujący jesienią i zimą. Kolekcja strojów kąpielowych mark
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że