14.01.2014, Informacja prasowaSylwetka marki:NAVADANavada to polsko-brytyjska marka pret-a-porter, która łączy zdecydowane kolory z unikatowymi printami i nowoczesną formą. Zespół dba o każdy szczegół. Od projektu i konstr
Informacja prasowaSzczecin, 7 listopada 2014Jesienny must have od Sylwii MajdanTrendy na sezon jesień-zima 2014/2015 jasno pokazują, że w tym sezonie najmodniejsze są metaliczne ubrania, szczególnie te w kolorze srebra. Warto t
Informacja prasowa,Warszawa, 25.03.2013DNA minimalizmu – modna inwestycja w kolory podstawoweMinimalizm to coraz popularniejszy nurt w modzie. Stał się synonimem luzu i prostoty.To jeden z niewielu trendów, który pasuje d
Informacja prasowaWarszawa, 29 grudnia 2014Sylwestrowe stylizacje od PRIMAMODASylwester to idealny moment, aby zaszaleć ze stylizacją. Tutaj reguła im mniej, tym lepiej na pewno się nie sprawdzi. Wystarczy puścić wodze fantaz
EMPIK, informacja prasowaLipiec 2014„Miasto 44 by QПШ Robert Kupisz”. Ekskluzywna, limitowana kolekcja autorska w Empiku„Miasto 44” Jana Komasy – jedna z najbardziej wyczekiwanych tegorocznych premier filmowych, która t
MĘSKA KOLEKCJA LEVI’S® NA WIOSNĘ/LATO 2014 INSPIROWANA KALIFORNIJSKIM MODERNIZMEM I DUCHEM LAT 60.Tego lata męska kolekcja Levi’s® w kreatywny sposób pokazuje słoneczny i kolorowy kalifornijski styl nawiązujący estetyką
Święta nie tylko w bieliStilago tworzy „Świąteczny styl” Intensywna, głęboka zieleń czy soczysta, żywa czerwień? Oba kolory to jednez najbardziej charakterystycznych motywów Świąt Bożego Narodzenia. Na tę okazję w
Informacja prasowa Kościan, 25 maja 2021 r.CDRL uruchomiło sklep internetowy dla marki Broel Grupa CDRL kontynuuje rozwój internetowej sieci sprzedaży produktów marek własnych. Spó�
Paulina Smaszcz-Kurzajewska doradzała Klientkom PRIMAMODA! Nowy salon w Poznaniu to ciekawy, nowoczesny design, na światowym poziomie, który został stworzy specjalnie po to, aby sprostać wymaganiom Klientów PRIMAMODA. To właśn
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że