W tym sezonie wraca do łask klasyka, a razem z nią płaszcze. Wybór jest bardzo szeroki, od długich sięgających kostek o intensywnych kolorach, po bardziej uniwersalne rozwiązania do łydek i w stonowanych szarościach. Jak zate
adidas przedstawia pełną barwkolekcję Women wiosna/lato 2014adidas do zaprezentowania kolekcji zaprosił niezwykłe blogerki, które są mieszanką barwnych osobowości i kobiecości, pełne energii zupełnie jak nowa linia adidas
Stylizacja października– metaliczna kurtka typu biker od marki ANDRZEJ JEDYNAKMetaliczny odcień króluje w sezonie AW14/15. Barwy złota, srebra czy miedzi to obowiązkowa kolorystyka tej jesieni. Na topie wciąż pozostają
APRIL LOOK– wiosenna propozycja od PRIMAMODACytrynowa żółć, delikatny piaskowy beż i odcienie bieli – wiosna właśnie nadeszła! PRIMAMODA przedstawia niezwykle słoneczny i pozytywny April Look, który przenosi nas
Klasa sama w sobie!Ponadczasowy niezbędnik dla niej i dla niegoMimo zmieniających się jak w kalejdoskopie trendów, klasyka nigdy nie wychodzi z mody. Poczynając od debiutu Donny Karan w 1985 roku, współcześni projektanci cora
Męski punkt widzenia– nowości od PRIMAMODA na sezon jesień-zima 2014W obliczu różnorodnych trendów w kolekcjach dla kobiet czasem wydaje się, że moda męska nie ma nic nowego do zaproponowania – nic bardziej mylne
MUST- HAVE NA JESIEŃ-ZIMĘ 2014 OD Marka Esprit przedstawia niezbędnik każdej fashionistki na nadchodzący sezon. Zainspiruj się trendami prosto ze światowych wybiegów i już teraz skompletuj garderobę na zimowe miesiące. Cze
Bądź slip on tej wiosny! Trampki znają wszyscy. Towarzyszą nam od najmłodszych lat, a w dorosłym życiu przynajmniej jedna para zasila naszą kolekcję butów, zwłaszcza w sezonie wiosenno/letnim. Historia butów na gumowej
Fokus na kolor: żółto–szare stylizacje Ciepłe miesiące to doskonały moment, aby wpuścić trochę świeżości i słońca do naszej szafy. Chętnie korzystamy z tego przywileju, a na ulicach pojawia się coraz więcej barwnyc
CLAIRE’S INC. WPROWADZA DO SPRZEDAŻYTRZY ŚWIĄTECZNE KOLEKCJE KATY PERRYBirmingham (Wielka Brytania), 10 listopada 2014 – Claire’s Inc., wiodąca globalna sieć sklepówz modnymi i zabawnymi dodatkami dla dziewcz