Święta nie tylko w bieliStilago tworzy „Świąteczny styl” Intensywna, głęboka zieleń czy soczysta, żywa czerwień? Oba kolory to jednez najbardziej charakterystycznych motywów Świąt Bożego Narodzenia. Na tę okazję w
Łódź, 29.10.2015Informacja prasowaW dniach 12-15 listopada br. w kompleksie DoubleTree by Hilton i klubu Wytwórnia odbędzie się największe wydarzenie modowe w Polsce – 13. edycja FashionPhilosophy Fashion Week Pola
Stylizacja listopada– pudełkowy fason w geometryczne wzoryod marki ANDRZEJ JEDYNAKPudełkowe fasony to powrót do stylu lat 60. W propozycjach na sezon jesień-zima 2014/15 największych domów mody, jak Saint Laurent czy Guc
LEVI’S® PREZENTUJE NOWY MODEL DŻINSÓW 501® CT Noszone przez pokolenia, łatane, naprawiane, podwijane lub strzępione Levi’s® 501® odzwierciedlają różne sposoby życia. Na sezon wiosna-lato 2015 klasyka została dosto
W tym sezonie wraca do łask klasyka, a razem z nią płaszcze. Wybór jest bardzo szeroki, od długich sięgających kostek o intensywnych kolorach, po bardziej uniwersalne rozwiązania do łydek i w stonowanych szarościach. Jak zate
Wiosna – start!Kolekcja Skechers SS15Kojarzycie kultową amerykańską markę Skechers? Tej charakterystycznej stylistyki rodem z lat 90. nie da się zapomnieć! Marka w nowym sezonie nie odcina się od tych korzeni, prezentując p
Wakacje w stylu… – garść pomysłów na lato 2014Marynarskie inspiracjeGranat, biel i złote akcenty to dobre wakacyjne połączenie, które królujew nadmorskich kurortach. Stylizacja w marynarskim klimacie sprawdzi się n
Plaża non-stop!Poszukiwanie plażowej stylizacji nie ogranicza się jedynie do wyboru bikini i japonek. Latem, jak w plenerze spędza się całe dni i noce, niezbędne są także lekkie okrycia i wyraziste dodatki. Twój ulubiony str
Warszawa, 18.04.2013r.CALZEDONIA SUMMER SHOW – FOREVER TOGETHER3,200 gości, ponad 300 dziennikarzy z całej Europy i około 1,5 miliona widzów kanału Italy One – to pierwsze podsumowanie Calzedonia Summer Show – pokazu, któ
CLAIRE’S INC. WPROWADZA DO SPRZEDAŻYTRZY ŚWIĄTECZNE KOLEKCJE KATY PERRYBirmingham (Wielka Brytania), 10 listopada 2014 – Claire’s Inc., wiodąca globalna sieć sklepówz modnymi i zabawnymi dodatkami dla dziewcz