Warszawa, 16.06.2014Informacja PrasowaElegancka nawet latemGdy słońce nie daje wytchnienia a termometr zbliża się do 30-stki, z chęcią sięgamy po zwiewne i lekkie sukienki. W taką pogodę są idealne, jednak czasem ich krój
Majówka w miejskim styluDługo wyczekiwana majówka dla wielu jest okazją do zasłużonego urlopu i odpoczynku poza miastem na łonie natury. Jednak niektórzy preferują spędzenie długiego weekendu w otoczeniu pięknej architektu
Informacja prasowaZduńska Wola, 07 listopada 2014Homewear – Gatta razem z Britney Spears zadba o Twój styl także w domuMasz dość mało kobiecych dresów, powyciąganych bluz i T-shirtów? W domowym zaciszu, nawet kiedy nikt n
MOHITO Gold Label Jesień Zima 2016/2017 Jesienno-zimowa odsłona limitowanej linii MOHITO Gold Label jest wyjątkowo zmysłowa i mroczna. Ubrania i dodatki zdominowała czerń. Projektanci połączyli kontrastujące ze sobą faktury
Informacja prasowaWarszawa, 1 czerwca 2017 r.Niezbędnik modowej plażowiczkiSezon plażowy zbliża się wielkimi krokami. Już niewiele czasu dzieli nas od beztroskiego wylegiwania się na złocistym piasku. Słońce coraz części
Informacja prasowaWarszawa, 2 lipca 2015 Rusza letnia wyprzedaż marki SOLDMichał Szulc stworzył koncept sprzedażowy, który opiera się na charakterystycznym stylu sportowym stylu streetwear. Kolekcja wiosna-lato 2015 to propozy
Modowy niezbędnik na pierwsze mrozyWraz z nadejściem listopada powinniśmy na dobre zapomnieć o letniej odzieży. Krótkie kurtki, cienkie koszule i materiałowe spodnie pora schować na dno szafy i zmienić je cieplejszymi ubrania
29 maja marka Levi’s® zaprezentowała swoją najnowszą kolekcję ubrań “A Golden State Of Mind” na sezon jesień-zima 2014. W loftowych przestrzeniach Pies Czy Suka Pure Bar w Warszawie zaproszeni goście mogli zapoznać
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że
LEVI’S® PROMUJE PERSONALIZACJĘ UBRAŃ Podczas przygotowywania jesiennej kolekcji projektanci Levi’s® znaleźli powiązanie pomiędzy miejscem, z którego się wywodzimy, a naszym charakterem i osobowością. Doszli do wniosku,