Warszawa, 20.11.2014Futerko w roli głównejFutrzane detale przy jesienno-zimowych stylizacjach to nieodłączny element polskiego krajobrazu. Jeśli chcesz się poczuć jak elegantka z lat 20., wybierz płaszcz z obszernym futerkowy
Vissavi – naprzeciw oczekiwaniom i wygodziePogoda za oknem płata figle i początek lata jest nieco kapryśny, mimo to sukienki są ulubionym elementem kobiecych stylizacji o tej porze roku. Projektanci lansują w tym sezonie optymi
Najmłodsi są vippi!Znalezienie oryginalnej nazwy dla tworzonej marki to nie lada wyzwanie dla jej twórców, o czym wiedzą Ci, którzy doświadczyli takiego procesu. Z tym problemem zmierzyła się też projektantka oryginalnej odz
SEZON FESTIWALI CZAS ZACZĄĆ– INSPIRUJĄCA KOLEKCJA WIOSNA-LATO 2014 MARKI ESPRITSziget, Fusion czy Burning Man – bez względu na to, który z tegorocznych festiwali wybierzesz, Esprit proponuje Ci perfekcyjny, zaprojekt
Never Ever– modny powiew świeżości„Moda przemija, ale styl jest wieczny” – te słowa Yves Saint Laurent zdają się przyświecać założycielkom Never Ever. Zamiast ślepo podążać za zmiennymi trendami,
Moda do kwadratuMimo wakacyjnej przerwy, nie zapominamy o podstawowych regułach geometrii! Najmodniejsze zestawienia wyrazistych printów wymagają kreatywnego podejścia do matematycznych zasad.Z powodzeniem łączymy kwadraty i tr�
Rzut oka na Staffbymaff – kolekcja wiosna-lato 2014Pióro widoczne w logo marki, kolorowa grafika smokey eye czy biało-niebieskie rysunkowe nadruki – charakterystyczne elementy z nowej kolekcji Staffbymaffto właściwy sposób n
Informacja prasowaŁódź, 23 stycznia 2019Kult brandowanej gumy – majtki to lifestyleKiedy w 1992 roku w reklamie Calvina Kleina pojawiła się półnaga, siedemnastoletnia Kate Moss i Mark Wahlberg o ciele greckiego boga, świat
Flash News Warszawa, 1 grudnia 2015 r.Nieśmiertelna bardotkaNie ma chyba kobiety, która nie słyszałaby o konstrukcji biustonosza zwan
Informacja prasowaZduńska Wola, 28 września 2016Justyna Steczkowska „na wszelki wypadek” z Gatta Bye CelluliteNajnowsza, jesienna kampania Gatty z udziałem ambasadorki marki Justyny Steczkowskiej była nie lada wyzwaniem dla